עסק קטן צריך להפיץ את השמועה שהוא קיים, ורוב העסקים הקטנים לא יכולים להרשות לעצמם את הפרסום במדיה פופולארית כמו שלטי חוצות או אתרים גדולים. בדרך כלל עסק קטן מבוסס על אדם אחד או שניים וכל השקעה שלו (במונחים של זמן, אנרגיה, כסף) צריכה להיות מדודה. במילים אחרות, עסק קטן צריך שיווק נכון ויעיל!.

סקרתי עבורכם מספר דרכים לקידום העסק ברחבי האינטרנט.
תוך פעילות אקטיבית, מתוכננת ומדויקת, שימוש חכם ועקבי במדיות החדשות תביא להישגים שיווקיים, ליצירת חיבורים עסקיים והרחבת האפשרויות העסקיות שיתורגמו להצלחות כלכליות.
דרכים אלה נותנים תוצאות יחסית מהירות, בתשלום לא גבוה.

הדרך הראשונה – פרסום ברשתות חברתיות.
אם אין לכם עדיין פרופילים ברשתות חברתיות חזקות כמו linkdin , דה מרקר או בפייסבוק, זה כנראה אחד הצעדים הראשונים שבהם מומלץ להתחיל
קפידו על עדכניות ונסו ליצור קשרים חברתיים ומאגר חברים עסקיים גדול ככל שניתן.
הקפידו על פתיחת פרופיל גם אישי וגם מקצועי.
זכרו תמיד, לא כולם בעלי עסקים , אנשים נמצאים ברשתות חברתיות לרב כי משעמם להם או מכיוון שהם מחפשים משהו חדש לקרוא עליו ולהתעניין בו
פרסום ברשת חברתית יכול להיות מעיק , לעיטים, הקהל מחפש תשובות מהירות ועדכניות, שגודל מאיתנו לפעמים המון זמן.
חשוב לשתף תכנים חדשים, מדריכים , כתבות , לתת איזה שהוא ערך מוסף
לדוגמא אם אני אפרסם בפייסבוק מאלף כלבים, סביר להניח שאני אפתח לו עמוד עסקי , ואפרסם שם תכנים שמושכים בעלי כלבים כמו מתכון לעוגיות בייתיות לכלב, מדריך בחירת המזון המושלם לכלב, תמונות של כלבים מיוחדים , סרטון של המאלף שמורה לכלב מסויים פקודות מסויימות וכו׳…
זכרו שהמטרה שלכם בפרופיל עסקי או עמוד עסקי הן בפייסבוק והן בכל רשת חברתית כזו או אחרת היא לעניין אנשים, כך שייכנסו על בסיס קבוע לעמוד העסקי שלכם.

הדרך השניה – שאלות.
הירשמו לאתרים ולפורומים המספקים תשובות לשאלות כמו כן ניתן גם להצטרף לקבוצות בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות ולהתחיל לענות ללקוחות על שאלות, אנשים יכירו אתכם, יסמכו עליכם, ובעתיד גם ימליצו עליכם או יהיו הלקוחות שלכם בעצמם.
זכרו! אנחנו חיים בעולם רבויי ידע, אין צורך לשמור אותו לעצמכם, שתפו, הביעו דעה, תהיו פעילים כל הזמן !

הדרך השלישית –בניית עמוד נחיתה
החליטו על תקציב פרסום מסויים לבום של פרסום . בנו עמוד נחיתה, שישמש אתכם גם בעתיד, ובקשו מחברה המתמחת בתחום הפרסום ברשתות חברתיות או בתחום הפרסום בפייסבוק שתכין לכם קמפיין ממומן ותתחיל להריץ את עמוד הנחיתה.
מה יצא מיזה ? אתם תקבלו לידים, ורשימת תפוצה עתידית של לקוחות שתוכלו לשלוח להם ניוזלטרים.

לסיכום – אני תמיד ממליצה ללקוחות שבתחילת דרכם , או כאלה שתקציב הפרסום שלהם לא גדול במיוחד, להתחיל את הפרסום ברשתות חברתיות, בדגש על הרשת החברתית פייסבוק, הפרסום שם זול יותר, מהיר יותר ואפקטיבי

הדבר שאני הכי אוהבת , זה לראות לקוחות שהתחילו איתנו בקטן ועזרנו להם להגדיל את עצמם

שיהיה לכם המון בהצלחה, בכל שאלה מקצועית נשמח תמיד לענות לכם במייל או בטלפון
לחצו כאן על מנת לעבור לעמוד יצירת קשר
או כתבו לנו מייל – sivan.lital.kidum@gmail.com

2016-02-25T19:57:52+03:00