אפיון אתרים2016-11-17T14:22:34+03:00

אפיון אתר הוא בעצם הדרך שהאתר עובר בין התיאור שלו על ידי הלקוח בשיחת הטלפון הראשונה ועד לרגע שהוא עולה לאוויר.
המטרה שלנו בחברת Sitel היא לקיחת הפרוייקט שנמצא רק בגדר דמיון מוחלט של הלקוח, ולהביא אותו לתוצר הסופי, שבו נמצא אתר . כך שגם אנחנו מרגישות מסופקות וגם הלקוח מרגיש שהאתר מצויין.

איך אנחנו עושות את זה?
האפיון שלנו מתחיל במחקר שוק ושאיבת כמות גדולה ומספקת של מידע מהלקוח. על ידי הבנת אופיו ואופי העסק שלו, וכמובן על ידי הבנת קהל היעד של האתר (למה מצפים המשתמשים?).
כשאנחנו מחליטות לקחת פרוייקט של בניית אתר חדש אנחנו נוהגות להשים לב למספר פרמטרים בזמן אפיון האתר שהופכים אותנו לטובות ביותר.

השאלה הראשונה המתבקשת היא מי קהל היעד שלך? מי בעצם אמור להיכנס לאתר?
תשובה שאני רגילה לשמוע מרוב הלקוחות שלי היא ״כולם, אני רוצה שכולם ייכנסו״.
אבל לצערנו אי אפשר להתאים את האתר כך שגם אדם מבוגר שמתעניין במיסטיקה ובטבע יהנה מהאתר וידע להתנווט בו, ובאותו הזמן גם נער בן 16 יחשוב שהוא מגניב ויישאר בו יותר מ-0.5 שניות.
ולכן, ברוב המקרים, הגדרת קהל היעד צריכה להיות מדוייקת ככל שניתן, אנו נשאב את כל המידע הנחוץ כדי לדעת מה טווח הגילאים של רוב הלקוחות, מהם תחומי העניין שלהם וכל פרט שיוכל לעזור לנו להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי ביותר.

עוד שאלה שאנחנו נוהגות לשאול את לקוחותנו היא מה מטרת האתר?
אם מטרת האתר היא למכור מוצרים אז כמובן שכבר בדף הראשי המשתמש ייצטרך להיכנס לפלטפורמה שתעודד אותו לצרוך , על ידי שימוש נכון בצבעים ובגרפיקה.
ולעומת זאת אתר תדמיתי, מטרתו היא להיות כרטיס הביקור של העסק, ליצור את הרושם הראשוני, לתת למשתמש הרגשה של חמימות ושרותיות, עיצובו יהיה שונה בתכלית. באתר כזה, חשוב לדאוג לסדר וארגון, ולהפוך את הממשק לידידותי.
שאלות אלה ועוד שאלות נוספות הן שעוזרות לנו ללוות את הלקוחות שלנו מרגע הרעיון ועד לרגע המוצר הסופי.
אנו נשאל, נחקור, נקרא, ורק אז ניגש לעבודה.

חברתנו תשמח תמיד לעמוד לשירותכם 052-7987711

חזרה לדף הבית