בניית אתרי אינטרנט

שמותאמים 100% לקידום

במקום תסריט המכירות הרגיל, אצלנו בחרברת סייטל אנו מבינות שהמכירה היא הקשבה ללקוח, קשירת מערכת יחסים טבעית איתו 

מי אנחנו?

נולדנו לעולם לא טכנולוגי ותמיד שאפנו להכיר, לנסות ובעיקר ללמוד. בשנת 2009 התחלנו את דרכנו, מאז נדמה שעברו שנות אור, עולם השיווק והדיגיטל הפך מעניין ומרתק עבורנו מרגע לרגע, ככל שלמדנו והעמקנו יותר כך הבנו שאנו יודעים פחות, על כן, כל שרצינו היה לדעת עוד ועוד. נשמח לעזור לחקור לבנות ולפתח יחד דברים חדשים

מה אנחנו עושות ?

עיצוב אתרים בקוד פתוח בהתאמה אישית אנחנו יודעות לקחת את הדמיון ולהפוך אותו למציאות, בחברתנו תוכלו למצוא פתרונות לבניית אתרי אינטרנט שונים, מגוונים ומורכבים. החל מאתרים פשוטים ועד למערכות מורכבות ופיתוח תוספים מותאמים לכל אתר.

אתרים אחרונים שפיתחנו:

לקוחות שעובדים איתנו

אנחנו גאים לתת שירות לחברות גדולות וקטנות במשק הישראלי

יותר מנשמח לבנות את האתר האינטרנטי החדש שלכם

שניפגש לקפה?










בניית אתר אינטרנט – המתכון המנצח

מסכים שונים בהם מוצגים אתרי אינטרנט

בניית אתר אינטרנט שניתן לפתוח מכל מחשב שמקושר לרשת העולמית. בניית אתרי אינטרנט מעולם לא הייתה פשוטה כל כך

בפוסט זה אסביר מהו אתר אינטרט, ואת שורשי רשת האנטרנט. נסקור איך מתבצעת בניית אתר מנצח שמתאים לקידום.

אתרי אינטרנט הומצאו ככלי לשיתוף מידע, בשנות השישים ביקשו האמריקאים לישם דרך לתקשורת גם בתנאי מלחמה גרעינית ובמקרים בה המרכזיות יחדלו לפעול.

תאגיד RAND הגה ראשון את הרעיון של שימוש במחשבים ללא תמיכה במרכזיה. רעיון הרשת המבוזרת פורסם באופן רשמי בשנת 1964 בבריטניה. השימוש הראשון באתרי אינטרנט היה באוניבסיטאות בבריטניה לצורך שיתוף מידע בין מספר חוקרים ללא צורך בשימוש במרכזיית תקשורת.

באותם שנים היו פחות מחמישים מחשבים בעולם, ו-2 אתרי אינטרנט ברשת בסך הכל. כל מחשב היה בגודל של חדר שלם ומהירות ההעברת מידע בין האתרים הייתה פחות מ 50kb לשניה.

נקפוץ 50 שנים קדימה ונגיע לשנת 1990 לשם היסטורי של בחור בשם טים ברנרס-לי (Timothy John Berners-Lee) ממציא הקישור הראשון בין אתרי אינטרנט ואת הרשת העולמית. בין היתר טים יסד את הדפדפן הראשון ואת הרעיון לכלל הרשת העולמית (.(www

טים דגל בשיטת שיתוף מידע עולמית מטרתו הייתה קידום האינטרנט כדי לצורך העצמת האנושות על ידי השקת תוכניות טרנספורמטיביות ועל ידי בניית יכולת מקומית למינוף האינטרנט כמדיום לשינוי חיובי ולכן הגישה למידע של אתרי האינטרנט הייתה חופשית. 

ומאז ועד היום בניית אתרי אינטרנט היא אפשרות הניתנת לכל אחד, אנחנו משתמשים באתרי אינטרנט מסוג רשתות חברתיות כדי לשתף את כל העולה על רוחנו, מעלים תמונות ומדכנים מידע רב. 

עסקים שהחלו לקדם עצמם אינטרנטית כבר בראשית עידן בניית האתרים זכו למיקומים טובים ולתנועה גבוהה באתרים. 

איך מתבצעת בניית אתרי אינטרנט המוכנים 100% לקידום ?

אני ממליצה מראש לקחת מחברת ולהפוך אותה למחברת פרוייקט, במחברת תרשמו את כל מה שיעלה לכם בשלב המחקר כדי שכל המידע יהיה מסודר ולא תשכחו כלום בתהיך בניית אתרי אינטרנט.

בשביל לבנות אתר אינטרנט מושלם כדאי ראשית להגדיר מיהו קהל היעד אליו יופנו המשתמשים אשר יגלשו באתר. כדי להחליט מבין כל הקהלים הקיימים מיהם הקהלים הטובים ביותר עבור האתר כדאי לנסות לענות על 3 שאלות:

  1. איפה נמצא פיזית הקהל שיגלוש באתר שלי?
  2. מהם המילים והצבעים המועדפים עבור הגולשים באתר שאבנה?
  3. איזה ערך מוסף ייתן האתר שלי לעומת אתרי אינטרנט הקיימים בשוק?

לאחר שתענו על השאלות הללו, אנחנו מוכנים לעבור לשלב הבא ולהחליט, בנייה של איזה אתר אינטרנט יתאים במידה המיירבית ביותר לעיסוק שלי? 

כדי שתוכלו לבחור את סוג אתר האינטרנט המתאים ביותר ארכז עבורכם את סוגי האתרים הפופולארים ביותר נכון לימים אלה:

בניית אתר אינטרנט בסיסי תדמיתי

לרוב יורכב מחמישה עמודי תוכן ומעלה, שיכללו מספר עמודי אינטרנט מהבאים מטה (הדפים כתובים לפי הסדר הכרונולוגי שבו הם צריכים להיות מוצגים):

עמוד הבית – העמוד הראשי אליו יופנה רוב המידע, דף זה יהווה את הפנים של האתר ויורכב בליבו מתמציות עמודי האתר.

עמוד אודות – יספר בקצרה מספר מילים על האתר, בנוסף, בעמוד אפשר להוסיף תמונות של חברי הצוות. ובמידה והאתר עסקי נוסיף גם המלצות וכתבות.

עמוד בלוג מאמרים – זהו המקום שלכם להוסיף כל העולה בראשכם, תוכלו לשתף מידע, להיות פתוחים לתגובות וקשר אישי עם הגולשים שלכם.

עמוד יצירת קשר – כאן תוכלו להוסיף קישור של הרשתות החברתיות הקשורות באתר, בנוסף מומלץ להוסיף לעמוד זה טופס יצירת קשר חכם שיכול לשלוח לכם פניות מגולשי האתר ישירות למייל.

מחיר ממוצע התחלתי לבניית אתרי אינטרנט תדמיתיים: החל מ– 6,000 ש״ח

בניית אתר אינטרנט המשלב חנות אונליין: 

החנויות האינטרנטיות נעשות פופולאריות יותר ויותר עם השנים ואם אתם שוקלים לשלב באתר שלכם אפשרות לרכישה אונליין, סביר שיש לכם מוצרים, מחירים, מקטים ומעגל לקוחות פיזי שמכיר אתכם.

בעת בניית אתרי אינטרנט מהסוג הזה, יש לקחת בחשבון שהעלויות יכולות להיות גבוהות יותר מאשר בניית אתר אינטרנט תדמיתי. כמו כן, העלויות יכולות להשתנות בהתאם לפונקציונאליות ושעות העבודה הדרושות בבנייה. 

האתר יכלול את רשימת העמודים המצויינים ב – ״סוג אתרים בסיסי״ ויתווספו אליו עוד עמודים נוספים:

עמוד חנות כללי – במקרים רבים יוכל לשמש גם כתחליף לדף הבית, יכלול את מוצרי החנות ואת הקטגוריות הנבחרות באתר, פעמים רבות נהוג לתת במה למוצרים המדורגים גבוה או למוצרים חדשים שהועלו לאחרונה לאתר.

עמודי קטגוריות ותתי קתגוריות – שם יסוננו המוצרים על פי קטגוריות רלוונטיות למען שימוש קליל יותר לגולשים באתר שלנו.

חשבון משתמש והרשמה – לצורך קלות הרכישה באתר ניצור דפי משתמש מגוונים שיעזרו לגולשים לרכוש בקלות מוצרים ולעקוב אחר ההזמנות שלהם. עמודים אלו יעזרו לנו (מנהלי האתר) ליצור סדר והיררכיה בניהול המוצרים והגולשים ויהוו בסיס לאפשרות פיתוח ממשק לניהול מלאי מוצרים ומחירים.

בבואכם לקראת בניית אתר אינטרנט המשלב חנות לרכישת מוצרים אונליין כדאי שתתכוננו לכך שלרוב יתבסס על מערכת CMS, דבר שיוזיל משמעותית את עלויות הבנייה והפיתוח ויתרום לניהול המשתמשים. בניית אתרי אינטרנט מבוססי מערכת לניהול תוכן הם אתרים קלים יותר לתפעול יום-יומי ולתחזוקה שותפת.

המחיר לבניית אתרי אינטרנט בעלי פונקציית רכישה אונליין מתחיל מתחיל מ– 17,000 ש״ח

2019-05-04T11:08:09+03:00