עשה ואל תעשה – מומחים בבניית אתרי תדמית

חברה לבניית אתר תדמית לקידום העסק במרחב החדש

בניית אתר אינטרנט תדמיתי יכולה להיות משימה לא פשוטה לחלק מאיתנו. לכן אם עדיין אין לכם אתר אינטרנט תדמיתי לעסק, כדאי להתחיל במלכה ועדיפה דקה אחת קודם.

אז אם אתם מרגישים שהעסק שלכם זקוק לדחיפה קטנה, לתנועה, הכרה והגדלת מעגל הלקוחות. ואם יש לכם את הזמן האישי והיכולת הכלכלית להיכנס לשם, כנראה שזה בדיוק הזמן לבניית אתר תדמית לעסק ועדיפה דקה אחת קודם.

052-798-7711
לתיק העבודות

איך מתחילים? – שלב מספר 1 בבניית אתר תדמית מנצח!

צעד אחרי צעד נבין יחד איך לבנות אתר תדמית מקצועי, אמין אשר מתאים בדיוק לצרכים שלנו, נתחיל ממחקר מעמיק ומלא ועד לשלב בחירת החברה שתבנה לנו את האתר:

שלב ראשון – לדעתי הוא מחקר שוק, בדומה לתהליך שנעשה לקראת פתיחת עסק חדש או לימודים במסלול מסויים. כדאי מאוד לבדוק מי המתחרים בשוק הישראלי והעולמי, על מה הם שמים דגשים, האם ישנו ערך מוסף שהם נותנים לגולשים?

ערך מוסף באתר תדמית יכול להיות בלוג או איזור לכתיבת מאמרים אשר יכולים להוות ערך מוסף חשוב, מדורי ״עשה זאת בעצמך״ או טיפים הקשורים לעסק הינם פופולארים במיוחד בבניית אתרי תדמית בשנים האתרונות. בנוסף אפשר להוסיף מחשבונים / אנמציות או פיצ׳רים אחרים שיבדלו את האתר שלנו מין המתחרים.

לאחר שסיימנו לחקור את המתחרים, מומלץ לפתוח מסמך Word ולרשום בו הערות לגבי האתר שלנו, אפשר להתחיל מכתיבה במילים של המסר התדמיתי אותו נרצה להעביר בבניית האתר. בנוסף, מומלץ לערוך רשימה של עמודים שחשובים לנו שיהיו באתר התדמיתי שלנו.

לדוגמא: עמוד הבית, שרותים, יצירת קשר כו׳.

כשהרשימה שלנו מוכנה אפשר להתחיל בפאן האמיתי, להתחיל לראות דוגמאות של אתרי תדמית בארץ ומחו״ל גם ולהוסיף לרשימה המדוברת שלנו את האתרים שהפתיעו אותנו לטובה.

סיימתם? יאללה ממשיכים:

אתם ממש קרובים לחלק בו תוכלו לבחור חברה לבניית אתרי תדמית! בואו נמשיך…

שלב שני החלטה על התקציב. לצערי בתחום בניית אתרים אין רגולציה והתחום עדיין בחיתולים. לכן, חשוב לדעת מאיפה באנו ולאן פנינו מועדות. בניית אתר אינטרנט יכולה להתחיל מ- 2000$ ולהגיע גם למאות אלפי דולרים. המחיר בבניית אתרי תדמית מורכב קודם כל בחברה אליה תגיעו, חברות לבניית אתרי תדמית אשר מאונדקסות במיקומים גבוהים במנועי חיפוש, לרוב חברות עם וותק קונסולי גבוה ועל כן הקידום פשוט יותר עבורם מכיוון שהם היו כאן לפנינו. הן יקבלו כמויות בלתי מבוטלות של פניות. ועל כן לרוב מחירם יהיה גבוה משמעותית מחברות קטנות ללא תקציבי קידום גדולים.

חברות קטנות לעומת זאת אומנם לא יקבלו מיקומים טובים במילות מפתח תחרותיות ויכולות להיות מנוסות פחות (לא כולן) אבל לרוב תמצאו בין החברות הללו מחירים נוחים יותר. הגרף של מחיר לבניית אתר תדמיתי יורד באופן עקבי ביחס לדירוג האתר.

גורם משפיע נוסף על מחיר בניית אתר תדמית הינו המערכת עליה ישב האתר, באתרי תדמית לא צריך להשתולל עם מערכת המפותחת באופן אישי עבורכם (זאת כמובן בהנחה שהפונקציונאליות נשארת בסיסית ותדמיתית). פעמים רבות מומלץ להשתמש בפתרונות חיצוניים אך עם זאת לא כדאי גם לבנות את האתר על בסיס קוד סגור. לכן אנחנו תמיד נחפש את האמצע.

מערכות לבניית אתרי תדמית שיכולות להתאים מערכת וורדפרס – מערכת קלילה וידידותית לבניית אתרי תדמית שעליה מפותחים קרוב ל 60% מאתרי התדמית בעולם. 

מערכות ג׳ומלה או דרופל – פירוט מלא אודות השימוש וההשואה ביניהם נמצא כאן או מערכות אחרות המוגנות בזכויות יוצרים וניתן לפתח עבורם אתרי תדמית בקוסטומיזציה אישית.

מערכות שיכולות להתאים לבניית אתרים בתקציבים נמוכים יותר, יכולה להיות wix ומתחריה.

מה כדאי לבדוק כשבוחרים חברה לבניית אתר תדמית?

היו הבודקי תוכנה של עצמכם. לפני שאנחנו מעלים בדעתנו ליצור קשר עם חברה לבניית אתרי תדמית אני ממליצה, תבדקו את האתר של אותה החברה, נסו לפתוח את האתר דרך דפדפנים ומכשירים שונים, נסו להגדיל ולהקטין את המסך. חפשו באגים ותקלות.

נסו להתרשם מאתר התדמית תוך חיפוש חברת בניית אתרים שהאתר שלה מעורר בכם רגש, שאתם מרגישים שהחוויה שונה.

באתרים של חברות לבניית אתרים, לרוב הפניה היא לקהל מבוגר יותר ומבוסס. לכן, התפריט ברובו יהיה עליון ו״רגיל״ במידה ולא לרוב הוא כן יהיה נגיש וברור. אם הדברים לא ברורים, חסכו לעצמכם ודלגו לחברה הבאה. 

חפשו באתרים התדמיתיים אליהם הגעתם את לשונית ״תיק עבודות״ כמעט לכל חברה לבניית אתרי תדמית יש תיק עבודות במקום בולט ונגיש באתר. חקרו את תיק העבודות וחפשו בו אתרים מהתחום שלכם. הכניסו את כל החברות מהם התרשמתם לרשימה וממש כמו בשאלון מבחן אמריקאי, נתחיל לפסול כאלו שפחות עונים על הקריטריונים לבניית האתר שלנו. לבסוף נשאר עם מספר מצומצם של חברות, אשר אחת מהן תהיה האחת בה נבחר.

שלב שלישי בבניית אתר תדמית לעסק יהיה החלטה על חברה איתה נלך ומה בדיוק נפתח.

״דע מעיין באתה ולאן אתה הולך״

משקל גדול מידי מונח על הכפיים שלכם, ומייד אסביר למה הכוונה. כשאתם מדברים עם בונה אתרים לרוב תתקלו בשאלות מנחות אותם הוא ידע לשאול על מנת לדעת להעריך את סדר גודל העבודה. זוכרים שבתחילת המאמר הסברתי שאין רגולציה בתחום? בדיוק עכשיו זה מתקשר אלינו. כשאנחנו מתחילים לבנות אתר תדמית, במידה ואנחנו לא מגיעים עם קבצי עיצוב מוכנים או לפחות קוראים את הכתבה הזו או מגיעים עם איזה שהוא ידע מקדים, החברה איתה בחרנו לדבר לרוב תרגיש זו.

אלמנט נוסף שיכול להשפיע גם על המחיר (הצד בו אתם רוצים להיות מרווחים) וגם על התקשורת בינכם הוא עד כמה העבודה ברורה. התשובה לשאלה מורכבת משני קריטריונים. הראשון הוא אתם, עד כמה אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים ועד כמה הגעתם מוכנים לבניית אתר תדמיתי. והפרמטר השני הוא עד כמה התקשורת בינכם ובין האדם השני על הקו ברורה. 

פעמים רבות הבנה מלאה של הצרכים ושל העבודה יכולה לחסוך תסכולים ושעות עבודה רבות לשני הצדדים. לכן, הלב של השלב השלישי בבניית אתרי תדמית מנצחים הוא תקשורת. מילה קטנה עם משמעות חזקה.

2019-05-27T10:40:11+03:00

One Comment

  1. אברהם 27 במאי 2019 at 10:43 - Reply

    תודה, הסבר ממש מצויין לבניית אתר תדמית ובאופן כללי לבניית אתרים.
    בהחלט אשתמש בכתוב.

Leave A Comment