בניית דף פייסבוק לעסק2016-11-17T14:22:34+03:00

הדבר הראשון שארצה לשים דגש עליו לפני שמתחילים הוא ההבדל בין דף עסקי בפייסבוק לפרופיל אישי. הפרופיל האישי כשמו כן הוא, הוא אישי, שייך לנו, יש בו תמונות אישיות שלנו, מידע עלינו, סטטוסים שאנחנו משתפים וכו׳ והוא הנו מוגבל – 5,000 חברים בלבד.

להבדיל ממנו, הדף העסקי בפייסבוק שונה בתכלית, המטרה היחידה שלו היא קידום העסק, יצירת תחרויות, קופונים, ולא שום מטרה אחרת, והוא כמובן יכול למנות המון אוהדים (לייקים), על מנת שנוכל לפתוח דף עסקי נצטרך שיהיה לנו פרופיל אישי, ודרכו נוכל לנהל את הדף העסקי, הדף העסקי יכול להיות מנוהל על ידי מספר משתמשים ובעלי הרשאות שונות ומגוונות.

כשאנו ניגשות לבנות דף עסקי אנו דואגות לשים לב למספר דגשים חשובים:

עיצוב תמונת נושא שמאפיינת את העסק, שמושכת את העין ונותנת את מירב האנפורמציה.

הגדרות נכונות בדף וכמה שיותר אינפורמציה, על מנת שיוכל להתקדם במנועי החיפוש.

הטמעת מיני-סייטים, כך שגם אנשים מחוץ לפייסבוק יוכלו להתרשם מהדף ויהיה להם את כל המידע זמין ונח.

נהול תוכן בעל תמלול שיווקי, עדכני ומושך, תוך גדש על מילוי כל השדות הנחוצים.

לאחר שהדף מוכן לטעמנו ולטעם הלקוח שלנו, אנו מתחילות את עבודת ניהול התוכן, כאשר בחודש הראשון המטרה שלנו היא להביא תנועה נרחבת ככל האפשר בקידום אורגני בלבד, השאיפה שלנו שבגרפים שבצד שמאל המספרים ירוצו, שכל פוסט בנפרד יגיע לתפוצה של לפחות של 1,500 אנשים ובסיכום השבועי לפחות ל – 2000 אנשים ויותר מזה, כל זאת תוך מחקר מעמיק על אותו מוצר או שירות ייחודי.

לאחר תקופת הבשלת הדף, נתנת בידיי הלקוח אפשרות לקידום ממומן, התקציב של הקמפיין הממומן יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים בודדים לכמה מאות, הכל כמובן תוך ניהול מעקב תקין אחר התוצאות כך שלא ״נשפוך סכומים סתם״.

בתקופה של מספר חודשים בודדים, בקידום אורגני, ועם הטמעה נכונה של האתר בדף העסקי,  נוכל לראות גם את התקדמותו של האתר עקב התפוצה הנרחבת כל כך שיש בפייסבוק.

לסיכום, הפייסבוק הוא כלי נח מאוד, זול יחסית ובעל תמורה גבוהה מאוד. אנו ממליצות לעסקים חדשים ולעסקים שעדיין לא מיומנים בפרסום באנטרנט לשלב את הפייסבוק כמערכת שיווק כבר בשלבי פתיחת העסק.

חברתנו תשמח תמיד לעמוד לשרותכם 052-7987711

חזרה לדף הבית