גוגל אדוורדס (adwords) – השינויים במעקב אחרי המרות שיכנסו לתוקף בחודש מרץ:

חדש ובלעדי, החל מ-14 במרץ 2017, לשונית מעקב אחר המרות ב- google ads אשר נתנה לנו עד היום מידע די מוגבל וכללי (באופן יחסי) מתחילה תהליך של שדרוג. כרגע השדרוג קיים וייכנס לתוקף כבר החל ממרץ.

בקמפיינים בעלי מיקוד לרשתות החיפוש ובקמפיינים בעלי מיקוד למכירות תופיע לנו עמודה ״המרות במכשירים אחרים״ אשר תוצג בעמודת ‘המרות’. ושם נוכל לצפות במידע החדש.

אם הפעלנו אסטרטגיות אוטומטיות של הצעות מחיר, הנתונים הנוספים האלו (של המרות במכשירים אחרים) ישפרו את האופטימיזציה של הצעות המחיר ב-AdWords כדי להשיג לנו המפרסמים מקסימום המרות.
עקב השינוי, ייתכן שיתרחש גידול מסוים בהצעות המחיר ובהוצאות של הקמפיין בזמן שהמערכת מתאימה את עצמה להצגה מלאה יותר של מספר ההמרות (לא להיבהל).

איך מתחילים?

על מנת להתחיל, לא נדרשת שום פעולה. השיפורים החדשים ייכנסו לתוקף באופן אוטומטי, לכן, מומלץ החל מה-14.3.17 להתחיל להציץ מדי פעם בעמודת ״המרות״ ולהוסיף לדוחות שלנו את עמודת ״המרות ממכשירים אחרים״.

שיהיה בהצלחה לכולנו!

2017-07-02T16:17:35+00:00