הגודל כן קובע-מהם הגדלים הנכונים לתמונות בפייסבוק.
שלום, נעים להכיר, שמי סיון פניץ. ואני עובדת בסטודיו המתמחה בבניית אתרים, קידום אתרים ומיתוג עסקים. אני מאמינה בפיתוח ראשוני של פלטפורמה ולימוד בעל העסק או מי מטעמו את תחזוקת המוצר. גם אם זה עמוד פייסבוק וגם אם מערכת או אתר מוכרב.
אחרי שנים של ניסיון בפסום מיתוג ושיווק בפייסבוק, נתקלנו עשרות פעמים בשאלות שחזרו על עצמם לאורך השנים. גיליתי להמון בעלי עסקים אין את הידע והיא מהם הגדלים הנכונים לפרסום בפייסבוק, דבר שלדעתי די בסיסי לצורך ניהול עצמאי. אני אמנם זוכרת אותם בעל פה אבל אם אתם פה יכול להיות שאתם עדיין לא. אל תדאגו, אני יכול להבטיח לכם שמהר מאוד ובלי שממש תשימו לב תתחילו לזכור את כל הגדלים לפרסום תמונות בפייסבוק בעל פה.
לכן החלטתי לכתוב את המדריך הזה, שמכיל רשימה של כל גדלי התמונות בפייסבוק.
מקווה שהמדריך יעזור לכולכם.

גודל תמונות בפייסבוק:
1 – תמונת כותרת – או תמונת פרופיל לפרופיל האישי או לדף העסקי:
רוחב: 160 פיקסלים
גובהה: 160 פיקסלים
החל משנת 2017 חל שינוי וכל תמונה מרובת תתקבל בברכה וללא חיתוך כתמונת פרופיל לעמוד עסקי ולפרופיל פייסבוק אישי. בגודל מומלץ של בין 160 פקסלים ועד 1,950 פיקסלים.
2 – תמונת פרופיל:
רוחב: 851 פיקסלים
גובה: 315 פיקסלים
3- תמונת האפליקציות בעמוד העסקי
רוחב: 111 פיקסלים
גובה: 74 פיקסלים
4- תמונה רגילה לסטטוסים
רוחב: 504 פיקסלים
גובה: כתלות בתמונה
הגודל המומלץ הוא 1200על 1200 אבל כמובן שזה לא חובה אם יש לכם תמונה שזה לא מתחים לה
תמונת לינק לקישום חיצוני
רוחב: 484 פיקסלים
גובה: 252 פיקסלים
גודל מומלץ להעלאה: 1200×627
וידאו (תמונה מקדימה)
רוחב: 504 פיקסלים
גובה: 283 פיקסלים
תמונת כותרת לקבוצות – בדיוק כמו תמונת נושא..
רוחב: 802 פיקסלים
גובה: 255 פיקסלים
תמונת קאבר לאירוע אבל גם גודל לתמונת נושא יכול להראות מצויין.
רוחב: 716 פיקסלים
גובה: 265 פיקסלים
גודל תמונות בפייסבוק של פרסומות:
פרסומת צד ימין
רוחב: 100 פיקסלים
גובה: 72 פיקסלים
פרסומות צד ימין חדשות:
רוחב: 254 פיקסלים
גובה: 133 פיקסלים
גודל מומלץ: 1200×627
פרסומות וידאו צד ימין: 254×143
פרסומות לייק צד ימין: 254×94
פרסומת מרכז – קישור
רוחב: 470 פיקסלים
גובה: 246 פיקסלים
גודל מומלץ: 1200×627
פרסומת מרכז בסלולר: 560×292
פרסומת מרכז – תמונה
רוחב:470 פיקסלים
גובה: עד 394 פיקסלים
בסלולר: 618×618
פרסומת וידאו
רוחב: 470 פיקסלים
גובה: 264 פיקסלים
(אם התמונה קטנה מדי, היא תוצג בגודל 154×154)
פרסום דף (לייק) בפייסבוק,
נקרא גם דף אוהדים או עמוד עסקי
רוחב: 470 פיקסלים
גובה: 174 פיקסלים
פרסום אירוע (Event) בפייסבוק
רוחב: 470 פיקסלים
גובה: 174 פיקסלים
וידאו
גודל מקסימלי: 1024 מגה (1 ג’יגה)
אורך הקלטה: 20 דקות
אגב, אם תשימו לב, אפשר היום לראות בפייסבוק כמו ביוטיוב כמה צפיות היו לכל סרטון שהועלה , כמובן רק אם מי שהעלה מרשה שייראו.
זה כתוב מיתחת לסרטון בצבע אפור.
מידע כללי
המימדים המקסימליים של תמונה שיוצגו בפייסבוק:
רוחב: 960 פיקסלים
גובה: 720 פיקסלים
המימדים המקסימליים של תמונה שניתן להעלות לפייסבוק:
רוחב: 2048 פיקסלים
גובה: 2048 פיקסלים
אורך מקסימלי של סטטוס
63,206 תוים (אם תצליחו להגיע לזה, שאפו!)
אורך מקסימלי של תגובה:
לא מוגבל שזה מצויין , לא שיש לזה שימוש מיוחד..
פרסומות
אורך כותרת: 25 תוים
תוכן הפרסומת: 60 תוים
בנוגע לפירסומות – זה כל הזמן משתנה ומתעדכן, במידה וישנו עדכונים או גדלים שונים שאינם קיימים במדריך,שאלות, וכו׳. נשמח לעדכונים וחוות דעת
מקווה שעזרתי לכל המתלבטים ולמפרסמים 🙂
וכמובן נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בקשר לגדלי תמונות או לשאלות בנוגע לעמוד עסקי בפייסבוק.
כתבה טובה
מה עם התאמה לסלולרי? מה הגודל?
מכייוון שהפייסבוק הינו אתר הבנוי בטכנולוגיית Responsive כלומר אתר המתאים עצמו לכל גודל מסך באופן אוטומטי, אין גודל שונה המיוחד לסלולר.
בנוסף אין אפשרות להעלות תמונה מסויימת לגרסה המחשבית של אתר פייסבוק וגרסה אחרת של תמונה המתאימה למחשב, כל תמונה יכולה לעלות פעם אחת בלבד, או שתבוא על חשבון התמונה האחרת.
בברכה,
סיון – מנהלת תוכן
Sitelstudio@gmail.com
מה הגודל של וידאו ששמים בכותרת העמוד( בקאבר)?
ערב טוב,
גודל וידאו לתמונת Cover בפייסוק – בעמוד עסקי היא 820×312 פיקסלים
בנוסף אורך וידאו אפשרי – 20-90 שניות
להתאמה למובייל מומלץ גודל של עד 640X360px
סיון פניץ- מנהלת תוכן.
שלום רב
עצבתי בדף הפייסבוק את תמונת פרופיל:
רוחב: 851 פיקסלים
גובה: 315 פיקסלים
במסך המחשב הכל בסדר אך בסלולרי התמונה נקטעת בצדדים.
מדובר בתמונה העליונה הרחבה.
אשמח להסבר
תודה רבה
היי אלעד, סביר שגודל התמונות שהעלת אינו נכון.
מצב שיכול להתרחש ממספר סיבות, מהוא סוג הקובץ של התמונה?
אשמח אם תוכל לצרף צילום מסך.
סיון – מנהלת תוכן
“מכייוון שהפייסבוק הינו אתר הבנוי בטכנולוגיית Responsive כלומר אתר המתאים עצמו לכל גודל מסך באופן אוטומטי, אין גודל שונה המיוחד לסלולר.”
תודה, עזרתם לי מאוד
היי, האם יש גודל אופטימלי לתמונת הנושא?
ניסיתי כבר כמה גדלים שיתאימו גם לתצוגת סלולר אבל התמונה נחתכת, ואם אני מקטינה ומצליחה להתאים אותה לסלולר – התמונה קטנה מידי לדסקטופ.
אשמח לעזרתכם!
היי מור, לא ראיתי את התמונה הספציפית אבל הפייסבוק בעדכונים החדשים שלו אכן חותך את התמונה, בשביל שתתאים למובייל בצורה טובה יותר ותתפוס חלק מתאים מהמסך, נסי לשם לתמונה גובהה גבוה יותר, אם יש תוכן (כמו מספר טלפון או פרטים חשובים) נסי למקם אותם באמצע התמונה. כדי שישארו ויוצגו טוב בכל המסכים
הי מה המידות האידיאליות לתמונה בפוסט בדף עסקי, אני רואה שאם זו תמונה יחידה אז הצורה היא ריבועית ואם זו תמונה מתוך 3 אז הגודל של התמונה הראשונה היא מאורכת
היי יעל, נכון. גודל גודל התמונה בפייסבוק במצג גריד יכול להטעות.
גודל הגריד קובע את גודל האזור שבו יופיעו האלמנטים על המסך, התמונה הראשונה תופסת לרוב את כל רוחב המסך המוקצה לפוסט אבל לא את כל הגובהה.
אפשרי להשתמש במצב של סליידר בעמוד עסקי בפייסבוק.
הבעיה בסליידר היא שהקצוות נחתכות לפי רזולוציית המסך.
כיון שזה סליידר על מסך מלא וכל גולש משתמש ברזולוציה אחרת, אין אפשרות לקלוע בול לכל גולש וגולש – לכן יש צורך להשתדל לא לשים בסליידרים תמונות במסך מלא תמונות שיש חשיבות לפרטים הקטנים, אלא יותר תמונת אווירה שתמיד תראה טוב ותעשה את העבודה.
מקווה שעזרתי.
סיון פניץ – מנהלת תוכן
היי, תודה על ריכוז כל המידע בנוגע לתמונות בצורה ברורה.
האם יש גודל מומלץ לתמונה בפוסט בוורדפרס, כך שאותה תמונה בקישור בפייסבוק תיראה כמו שצריך? לא ‘מרוחה’ או חלקית?
בוקר טוב מירה :). גודל התמונה בשיתוף לינק תלויה בשני פרמטרים הגדרת האתר והגדרת התמונה. לא תמיד התמונה שאנו שמים בפוסט האתר מתאימה לפייסבוק ולא תמיד הגדרות האתר מסדרות את התמונה בצורה מייטבית לשיתוף הלינק בפייסבוק.

לכן הדרך הטובה ביותר להתגבר לדעתי על המכשול הוא להוסיף תוסף קידום שנותן את האופציה לקידום של הכתבה גם ברשתות החברתיות לדוגמא:
בברכה,
סיון – מנהלת תוכן
Sitelstudio@gmail.com