הגדלים הנכונים לתמונות בפייסבוק – מעודכן 2019

בניית אתרים | קידום אתרים | פייסבוק לעסק

052-7987711

הגודל כן קובע-מהם הגדלים הנכונים לתמונות בפייסבוק.

שלום, נעים להכיר, שמי סיון פניץ. ואני עובדת בסטודיו המתמחה בבניית אתרים, קידום אתרים ומיתוג עסקים. אני מאמינה בפיתוח ראשוני של פלטפורמה ולימוד בעל העסק או מי מטעמו את תחזוקת המוצר. גם אם זה עמוד פייסבוק וגם אם מערכת או אתר מוכרב.

אחרי שנים של ניסיון בפסום מיתוג ושיווק בפייסבוק, נתקלנו עשרות פעמים בשאלות שחזרו על עצמם לאורך השנים. גיליתי להמון בעלי עסקים אין את הידע והיא מהם הגדלים הנכונים לפרסום בפייסבוק, דבר שלדעתי די בסיסי לצורך ניהול עצמאי. אני אמנם זוכרת אותם בעל פה אבל אם אתם פה יכול להיות שאתם עדיין לא. אל תדאגו, אני יכול להבטיח לכם שמהר מאוד ובלי שממש תשימו לב תתחילו לזכור את כל הגדלים לפרסום תמונות בפייסבוק בעל פה.
לכן החלטתי לכתוב את המדריך הזה, שמכיל רשימה של כל גדלי התמונות בפייסבוק.
מקווה שהמדריך יעזור לכולכם.

גודל תמונות בפייסבוק:

1 – תמונת כותרת – או תמונת פרופיל לפרופיל האישי או לדף העסקי:

רוחב: 160 פיקסלים

גובהה: 160 פיקסלים

החל משנת 2017 חל שינוי וכל תמונה מרובת תתקבל בברכה וללא חיתוך כתמונת פרופיל לעמוד עסקי ולפרופיל פייסבוק אישי. בגודל מומלץ של בין 160 פקסלים ועד 1,950 פיקסלים.

2 – תמונת פרופיל:

רוחב: 851 פיקסלים

גובה: 315 פיקסלים

3- תמונת האפליקציות בעמוד העסקי

רוחב: 111 פיקסלים

גובה: 74 פיקסלים

4- תמונה רגילה לסטטוסים

רוחב: 504 פיקסלים
גובה: כתלות בתמונה

הגודל המומלץ הוא 1200על 1200 אבל כמובן שזה לא חובה אם יש לכם תמונה שזה לא מתחים לה

תמונת לינק לקישום חיצוני

רוחב: 484 פיקסלים

גובה: 252 פיקסלים

גודל מומלץ להעלאה: 1200×627

וידאו (תמונה מקדימה)

רוחב: 504 פיקסלים

גובה: 283 פיקסלים

תמונת כותרת לקבוצות – בדיוק כמו תמונת נושא..

רוחב: 802 פיקסלים
גובה: 255 פיקסלים

תמונת קאבר לאירוע אבל גם גודל לתמונת נושא יכול להראות מצויין.

רוחב: 716 פיקסלים

גובה: 265 פיקסלים

גודל תמונות בפייסבוק של פרסומות:




פרסומת צד ימין

רוחב: 100 פיקסלים
גובה: 72 פיקסלים

פרסומות צד ימין חדשות:

רוחב: 254 פיקסלים

גובה: 133 פיקסלים

גודל מומלץ: 1200×627

פרסומות וידאו צד ימין: 254×143

פרסומות לייק צד ימין: 254×94

פרסומת מרכז – קישור

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 246 פיקסלים

גודל מומלץ: 1200×627

פרסומת מרכז בסלולר: 560×292

פרסומת מרכז – תמונה

רוחב:470 פיקסלים

גובה: עד 394 פיקסלים

בסלולר: 618×618

פרסומת וידאו

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 264 פיקסלים

(אם התמונה קטנה מדי, היא תוצג בגודל 154×154)

פרסום דף (לייק) בפייסבוק,

נקרא גם דף אוהדים או עמוד עסקי

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 174 פיקסלים

פרסום אירוע (Event) בפייסבוק

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 174 פיקסלים

וידאו

גודל מקסימלי: 1024 מגה (1 ג’יגה)
אורך הקלטה: 20 דקות

אגב, אם תשימו לב, אפשר היום לראות בפייסבוק כמו ביוטיוב כמה צפיות היו לכל סרטון שהועלה , כמובן רק אם מי שהעלה מרשה שייראו.

זה כתוב מיתחת לסרטון בצבע אפור.

מידע כללי
המימדים המקסימליים של תמונה שיוצגו בפייסבוק:
רוחב: 960 פיקסלים
גובה: 720 פיקסלים

המימדים המקסימליים של תמונה שניתן להעלות לפייסבוק:
רוחב: 2048 פיקסלים
גובה: 2048 פיקסלים

אורך מקסימלי של סטטוס
63,206 תוים (אם תצליחו להגיע לזה, שאפו!)

אורך מקסימלי של תגובה:
לא מוגבל שזה מצויין , לא שיש לזה שימוש מיוחד..

פרסומות 
אורך כותרת: 25 תוים
תוכן הפרסומת: 60 תוים

בנוגע לפירסומות – זה כל הזמן משתנה ומתעדכן, במידה וישנו עדכונים או גדלים שונים שאינם קיימים במדריך,שאלות, וכו׳. נשמח לעדכונים וחוות דעת

מקווה שעזרתי לכל המתלבטים ולמפרסמים 🙂

וכמובן נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בקשר לגדלי תמונות או לשאלות בנוגע לעמוד עסקי בפייסבוק.

לייעוץ בתחום הפייסבוק, מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו .

2019-06-07T09:10:23+03:00

12 Comments

  1. אריאל 21 ביוני 2017 at 21:01 - Reply

    כתבה טובה

  2. ר 17 ביולי 2017 at 19:59 - Reply

    מה עם התאמה לסלולרי? מה הגודל?

    • admin 17 ביולי 2017 at 20:21 - Reply

      מכייוון שהפייסבוק הינו אתר הבנוי בטכנולוגיית Responsive כלומר אתר המתאים עצמו לכל גודל מסך באופן אוטומטי, אין גודל שונה המיוחד לסלולר.

      בנוסף אין אפשרות להעלות תמונה מסויימת לגרסה המחשבית של אתר פייסבוק וגרסה אחרת של תמונה המתאימה למחשב, כל תמונה יכולה לעלות פעם אחת בלבד, או שתבוא על חשבון התמונה האחרת.

      בברכה,
      סיון – מנהלת תוכן
      Sitelstudio@gmail.com

  3. אחד 16 באוגוסט 2017 at 14:20 - Reply

    מה הגודל של וידאו ששמים בכותרת העמוד( בקאבר)?

    • admin 20 במאי 2019 at 20:28 - Reply

      ערב טוב,
      גודל וידאו לתמונת Cover בפייסוק – בעמוד עסקי היא 820×312 פיקסלים
      בנוסף אורך וידאו אפשרי – 20-90 שניות
      להתאמה למובייל מומלץ גודל של עד 640X360px
      סיון פניץ- מנהלת תוכן.

  4. אלעד 24 בספטמבר 2017 at 9:32 - Reply

    שלום רב
    עצבתי בדף הפייסבוק את תמונת פרופיל:
    רוחב: 851 פיקסלים
    גובה: 315 פיקסלים
    במסך המחשב הכל בסדר אך בסלולרי התמונה נקטעת בצדדים.
    מדובר בתמונה העליונה הרחבה.
    אשמח להסבר
    תודה רבה

    • admin 20 במאי 2019 at 20:31 - Reply

      היי אלעד, סביר שגודל התמונות שהעלת אינו נכון.
      מצב שיכול להתרחש ממספר סיבות, מהוא סוג הקובץ של התמונה?
      אשמח אם תוכל לצרף צילום מסך.

      סיון – מנהלת תוכן

  5. אלעד 25 בספטמבר 2017 at 12:24 - Reply

    “מכייוון שהפייסבוק הינו אתר הבנוי בטכנולוגיית Responsive כלומר אתר המתאים עצמו לכל גודל מסך באופן אוטומטי, אין גודל שונה המיוחד לסלולר.”

    תודה, עזרתם לי מאוד

  6. מור 27 בדצמבר 2017 at 8:18 - Reply

    היי, האם יש גודל אופטימלי לתמונת הנושא?
    ניסיתי כבר כמה גדלים שיתאימו גם לתצוגת סלולר אבל התמונה נחתכת, ואם אני מקטינה ומצליחה להתאים אותה לסלולר – התמונה קטנה מידי לדסקטופ.
    אשמח לעזרתכם!

    • admin 27 בדצמבר 2017 at 8:24 - Reply

      היי מור, לא ראיתי את התמונה הספציפית אבל הפייסבוק בעדכונים החדשים שלו אכן חותך את התמונה, בשביל שתתאים למובייל בצורה טובה יותר ותתפוס חלק מתאים מהמסך, נסי לשם לתמונה גובהה גבוה יותר, אם יש תוכן (כמו מספר טלפון או פרטים חשובים) נסי למקם אותם באמצע התמונה. כדי שישארו ויוצגו טוב בכל המסכים

  7. יעל 20 במאי 2019 at 9:53 - Reply

    הי מה המידות האידיאליות לתמונה בפוסט בדף עסקי, אני רואה שאם זו תמונה יחידה אז הצורה היא ריבועית ואם זו תמונה מתוך 3 אז הגודל של התמונה הראשונה היא מאורכת

    • admin 20 במאי 2019 at 20:21 - Reply

      היי יעל, נכון. גודל גודל התמונה בפייסבוק במצג גריד יכול להטעות.
      גודל הגריד קובע את גודל האזור שבו יופיעו האלמנטים על המסך, התמונה הראשונה תופסת לרוב את כל רוחב המסך המוקצה לפוסט אבל לא את כל הגובהה.
      אפשרי להשתמש במצב של סליידר בעמוד עסקי בפייסבוק.
      הבעיה בסליידר היא שהקצוות נחתכות לפי רזולוציית המסך.
      כיון שזה סליידר על מסך מלא וכל גולש משתמש ברזולוציה אחרת, אין אפשרות לקלוע בול לכל גולש וגולש – לכן יש צורך להשתדל לא לשים בסליידרים תמונות במסך מלא תמונות שיש חשיבות לפרטים הקטנים, אלא יותר תמונת אווירה שתמיד תראה טוב ותעשה את העבודה.
      מקווה שעזרתי.
      סיון פניץ – מנהלת תוכן

Leave A Comment