החבילה המשתלמת והאיכותית ביותר לעיצוב לוגו לעסק שלך – לוגו שיבליט אותך על פני המתחרים.

התחילו עכשיו !

ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו!

אנחנו לא בונים לוגואים טובים,

**

אנחנו לא בונים לוגואים בינוניים,

**

אנחנו בונים לוגואים מצויינים! 


מהו לוגו מצויין?

לוגו מצויין זה לוגו הממחיש לצופה בו באופן נקודתי, מקצועי וברור באיזה תחום פועל העסק אליו משוייך הלוגו
לוגו מצויין הוא לוגו שכשרואים אותו בפעם הראשונה, הוא נחרט בזכרוננו ונשאר שם!
לוגו מצויין הוא לוגו שפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו אנחנו יודעים שהוא מתאים לבית העסק שלנו כמו כפפה ליד


רוצים להתחיל?

מלאו את הפרטים ונציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם האפשרי

שם:                     טל :              שלח

<h1 style=”text-align: center;”><span style=”color: #000000;”>נשמח תמיד לעמוד לשירותכם !</span></h1>

<h2 style=”text-align: center;”>

</h2>

התהליך לבניית לוגו לעסק:

ניתוח שוק –
בתחילה, על מנת להגיע לעיצוב הלוגו המושלם לעסק שלך, אנו נשאל שאלות ונבנה יחד אפיון כללי עבור הלוגו, לנו חשוב שהלוגו יאפיין בצורה מקסימלית את בית העסק שלך.
אנו נחקור ונאסוף מידע אודות המתחרים שלך, אודות שוק הלקוחות אליהם הלוגו צריך להגיע, לא נתבייש לשאול ולהתעניין עד שנבין מהו הכיוון המושלם ללוגו מנצח עבור העסק שלך!

בשלב זה אנו נעבד את הנתונים, נשב יחד עם איש הקריאיירטיב שלנו, וצוות הגרפיקאים ונתחיל בשלב בניית הסקיצות הראשוניות. לנו חשוב לשלב בין לוגו איכותי ומקצועי אשר עומד בקנה אחד עם בעל העסק ומתחבר לאופי וצביון בית העסק.

עיצוב וגרפיקה ללוגו-

בשלב זה, צוות הגרפיקאים שבמשרד מעבירים את שלב הסקיצות הגרפיות למצב של מוצר אמיתי ממוחשב, צוות הגרפיקאים שלנו ייבחרו את הצבעים המתאימים עבור הלוגו, יחליט על עובי הקווים, רמת הבהירות של צבעי הלוגו, רמת חשיפת הצבעים של הלוגו וכו׳.
כל זאת על ידי שילוב נכון של אלמנטים המתאימים בדיוק עבור בית העסק שלו אנו מעצבים את הלוגו.

העברת הלוגו אל הלקוח:

בשלב זה לאחר שאתם וגם אנחנו מרוצים ושמחים מהלוגו המוגמר שיצא לנו אנו נשלח לכם את הלוגו בפורמט דפוס, פורמט וובי (המתאים לאתר) פורמט שחור לבן, פורמט כהה ופורמט בהיר.
בנוסף נשמור אצלנו העתק של הלוגו למקרה הצורך.

קשת של צבעים ויצירתיות הם שהפכו אותנו לאחת החברות המובילות בשוק הגרפיקה הישראלי ועיצוב הלוגואים בפרט.

עיצוב לוגו לעסק -11 כללים חיוניים לך ולמעצב הלוגו שלך

11 כללים חיוניים לך ולמעצב הלוגו שלך – logo design

הלוגו הוא פניו של כל מותג – הרושם הראשוני – כך שהעיצוב שלו הוא מאוד חשוב.
כאשר בונים לוגו בצורה מייטבית, הלוגו הופך לנכס רב עוצמה למותג של הלקוח שלנו. עם זאת, יצירת ייצוג חזותי יעיל של מותג דורשת הרבה יותר מאשר עיצוב גרפי פשוט.
כמו בכל קו של עבודה שיש בה קבוצה של מיומנויות ספציפיות, עיצוב לוגו דורש הרבה תרגול וניסיון כדי שזה יהיה מוצלח.
ידע הוא בהחלט כוח לכל מעצב גרפי.
מסיבה זו, יש לנו 12 כללי ברזל חיוניים למעקב כדי לעצב לוגו אפקטיבי.
1. עבודה ראשונית היא חובה
סקיצות ראשוניות הן צעד ראשון חשוב בעיצוב לוגו אפקטיבי.
אלה יכולים להיות פשוט כמו ציורי נייר ועט או טיוטות נעשו באמצעות תכנית וקטור, כגון Illustrator.
אם אנחנו רוצים תוצאה סופית מושלמת , אסור לנו לדלג על השלב הזה.
מתחילים עם 5 עד 10 סקיצות או רעיונות ולאחר מכן מסתעפים ליצור וריאציות של הרעיונות המקוריים.
אם שום דבר לא נראה לנו מספיק דיו, כנראה שעלינו להתחיל את תהליך הסקיצה מהתחלה.
מעצב גרפי מקצועי יבלה יותר זמן בעבודה ראשונית זו יותר מכל צעד אחר בתהליך העיצוב.

2. יצירת איזון
איזון הוא צעד חשוב ביותר בעיצוב לוגו.
מוחנו באופן טבעי תופס עיצוב מאוזן, ויודע להבין אותו.
שמור את הלוגו שלך מאוזן על ידי שמירה על “המשקל” של הגרפיקה, הצבעים, וגודל שווה בכל צד.
למרות ששלטון האיזון יכול לעתים להיות שבור, זכור כי הלוגו שלך יהיה שנצפה על ידי ההמונים, לא רק אלה בעלי החוש האמנותי, ולכן עיצוב מאוזן הוא הגישה הבטוחה ביותר.

3. גודל קובע
כשזה מגיע לעיצוב לוגו, גודל כן קובע. לוגו צריך להיראות טוב ולהיות קריאים בכל הגדלים.
לוגו הוא לא יעיל אם הוא מאבד יותר מדי הגדרה כאשר קטן לגודל מכתבים, מעטפות, ופריטים קטנים לקידום מכירות. הלוגו גם צריך להיראות טוב בעת שימוש בפורמטים גדולים יותר, כגון פוסטרים, שלטי חוצות, ופורמטים אלקטרוניים כגון טלוויזיה והאינטרנט.
הדרך אמינה ביותר כדי לקבוע אם הלוגו שלנו עובד בכל הגדלים הוא למעשה לבדוק את זה בעצמך.
שים לב כי בקנה מידה הקטנה ביותר הוא בדרך כלל הכי קשה כדי לקבל זכות, כך להתחיל על ידי הדפסת הלוגו על נייר מכתבים או מעטפה ולראות אם זה עדיין קריא.

4. שימוש חכם במברשת הצבעים.
תיאורית הצבע היא מורכבת, אבל מעצבים שמבינים את היסודות מסוגלים להשתמש בצבע לטובתם.
הכללים הבסיסיים שכדאי לזכור הם:
השתמש בצבעים קרובים זה לזה בגלגל הצבעים (למשל ללוח “חם”, להשתמש באדום, כתום,וגוונים צהובים).
אל תשתמשו בצבעים שהם כל כך בהירים עד שהם מקשים על העיניים.
הלוגו חייב גם להיראות טוב בשחור ולבן, גווני אפור.
לשבור את הכללים לפעמים הוא בסדר; רק לוודא שיש לך סיבה טובה!
לדעת איך צבעים יכולים לעורר רגשות ומצבי רוח הוא גם חשוב. לדוגמא, אדום לדוגמא יכול לעורר רגשות של תוקפנות, אהבה, תשוקה, וכוח.
זכור זאת כאשר אתה מנסה שילובי צבעים שונים, ונסה להתאים את הצבע לצליל והתחושה הכללית של המותג
משחק עם צבעים בודדים הוא עוד רעיון טוב. מותגים מסויימים מוכרים אך ורק על ידי הצבע השונה שלהם.
לדוגמא כשאנחנו חושבים על ״הוט״ אנחנו חושבים על אדום , ומה ההפך מאדום ? כחול , כלומר יס.

5. סגנון עיצוב צריך להתאים החברה
אתה יכול להשתמש בסגנונות עיצוב שונים בעת יצירת לוגו, ולבחור את האדם הנכון, צריך להיות לך קצת רקע על הלקוח והמותג.
חקור את הלקוח שלך ואת קהל היעד שלו לפני תחילת העבודה.
זה יעזור לך לקבוע את סגנון העיצוב הטוב ביותר מההתחלה ולחסוך ממך את הצורך לחזור שוב ושוב ללוח השרטוט.

6. ענייני טיפוגרפיה …
בחירת סוג הגופן הנכון וגודל היא הרבה יותר קשה מאיך שהיא נראת.
אם עיצוב הלוגו שלך כולל טקסט, או כחלק מהלוגו או בשורת התגים, תצטרך לבזבז זמן על מיון באמצעות סוגים שונים של גופנים – לעתים קרובות, גם עשרות בדיקות לפני קבלת החלטה סופית.

7. המטרה היא הכרה
הנקודה של יצירת לוגו השלמה היא לבנות מותג הכרה. אז, איך עושים את זה?
ובכן, זה משתנה ממקרה למקרה, אך המטרה בלוגו היא עבור האדם הממוצע לקרוא באופן מיידי את המותג ולהכניסו לתודעה
כמה דוגמאות לכך הן הלוגו של קוקה קולה, פפסי, מקדונלדס, ונייקי.
רק הצצה של כל אחד מהסמלים הללו היא כל מה שאתה צריך להכיר את המותגים.
המפתח לביצוע לוגו פופולרי ומוכר הוא לשלב את כל האלמנטים שנדונו במאמר זה: גודל, סגנון, צבע, טיפוגרפיה, ומקוריות.

לא לשכוח – לבחון עיצוב הלוגו שלך ולראות אם הוא עומד בכל הקריטריונים הללו.
בדיקה מהירה כדי לקבוע אם הלוגו שלך הוא מוכר מספיק הוא להפוך אותו באמצעות כל תוכנת עיצוב גרפית ולראות אם אתה עדיין יכול לזהות את המותג. בנוסף, אתה צריך לשקף את הלוגו ולראות אם זה קל לזיהוי במצב זה.

8. העז להיות שונה
כדי להתבלט מהמתחרים, אתה חייב להבדיל את עצמך כמעצב עם סגנון מובהק. במקום להעתיק עיצוב או סגנון אחר, להיות חדשני ולבלוט בקהל.
אז, איך אתה יכול להיות שונה? נסה לשבור את הכללים של עיצוב ולקיחת סיכונים.
נסה מגוון סגנונות למצוא אחד שעובד הכי טוב עבור הלקוח שלך. נסה שילובי צבעים שונים, עד שתמצא אחד שעושה את העיצוב שלך מקורי באמת.
השתעשע עם תכנית העיצוב אתה משתמש, ושמור בכוונן את העיצוב עד שאתה מרגיש שיש לך את זה נכון.

9.הלוגו פשוט, מוכר יותר זה יהיה.
לדוגמא, סוליות נייקי היא לוגו פשוט מאוד, והוא גם אחד המוכרים ביותר בעולם.
לעתים קרובות, אתה תמצא שאתה מתחיל עם עיצוב מסובך יחסית וסופו של דבר עם גרסה פשוטה יותר שלו בסופו של הדבר.

10. תופעות הקלות ללכת על
Adobe Illustrator, Freehand, Photoshop, ותוכניות עיצוב גרפי אחרות הם כלים מאוד חזקים ובעלות פילטרים ואפקטים רבים שניתן להכיל על הלוגו שלך, אבל לא להיסחף!
יש זמן ומקום לכלים רבי עוצמה אלה, אבל זה לא בהכרח  הכרחי לעיצוב לוגו.
כמובן שמשחקים מסויימים יכולים לפעמים לצאת מיוחדים בסופו של דבר, אבל לא להיסחף ! זכרו – פשטות היא מילת המפתח כאן

11. שימוש אחר בעיצובים להשראה בלבד!
הכלל האחרון לעיצוב לוגו יעיל הוא די פשוט: אין להעתיק עבודתם של מעצבים אחרים! בעוד שאין שום דבר רע בלהיות בהשראת מעצבים אחרים, העתקת רעיונותיו של אדם אחר או לעבודה הוא מבחינה מוסרית ולא נכון משפטי.

מקוות שעזרנו למעצבים שבינכם , ולבעלי העסקים שבינייכם

נשמח לעמוד לרשותכם

 בעיצובי לוגו, כרטיסי ביקור , גרפיקה, עיצובי פייסבוק, בנייה ועיצוב אתרים ועוד

2017-07-13T17:24:14+02:00