מדעו דווקא בפייסבוק?
מכיוון שהיא פלטפורמה מאד אפקטיבי.
ת בשל היותה מערכת עם יכולות הפילוח גבוהות ביותר, שיכולה לעזור לנו להגיע לקהל שמפולח לפי:

  1. גילאים
  2. זכר \ נקבה
  3. מיקום גיאוגרפי
  4. תחומי עניין (לייקים שהגולשים עשו)
  5. מערכת יחסים – נשוי \ מאורס \ רווק \ במערכת יחסים
  6. פילוח מתקדם – לקמפיינים אשר מפרסמים דף עסק פנימי בתוך פייסבוק:

    • חברים של חברים.
    • אנשים שמשתמשים באפליקציה מסוימת שבניתי.
    • חברים של אנשים שמשתמשים באפליקציה מסוימת שבניתי.
    • אנשים שלא מחוברים לדף העסק שלנו – מכיוון שאנו לא מעוניינים לבזבז תקציב פרסום עליהם.

צעד ראשון:
שנו את שפת הפייסבוק שלכם לאנגלית. כל ההסברים במדריך זה והדוגמאות יהיה כאשר הפייסבוק באנגלית. פרט לעובדה שאני לא אוהבת שהממשק בעברית הסיבה האמיתית היא שאם ניתקל בבעיה או נצטרך מידע בחיפוש בגוגל נמצא מידע זמין ואיכותי יותר באנגלית לכל תקלה או צורך בו נתקל.
**טיפ קטן ממני – אם אתם מנסים לעשות חיפוש בגוגל לשאלה מסויימת ולא מוצאים את התשובה, נסו לחפש באנגלית, התוצאות לרב ממוקדות יותר.
פתיחת הדף:
ניכנס לפייסבוק, לפרופיל האישי שלנו, בצד שמאל למעלה, על יד השם שלנו, ישנו שפיץ קטנטן, נלחץ עליו ושם על creat a page\צור דף

create-page
בדף שיפתח נבחר את הסיווג המתאים ביותר לעסק שלנו. לא נוכל להחליף הגדרה זו בהמשך
בשביל התחלה נבחר לרוב Local Business or Place ובחלק שיפתח נמלא את הפרטים כמיטב יכולתנו. את שמות הרחובות יש להזין באנגלית כדי שפייסבוק יכיר את המקום שלנו כמקום פיזי אמיתי שאפשר לעשות לו צ’ק אין. גם את שם הדף העסקי אפשר יהיה לשנות עד שהדף יגיע ל200 לייקים ואז השם ינעל. לייעוץ בבחירת השם הנכון לעמוד שלנו לחצו כאן.

ומדוע דווקא עסק מקומי ? כדי שלא יחסרו לנו פרטים על העסק, ונוכל לראות את הכל.
בשלב הזה נדלג על הכנסת התמונות ונלחץ SKIP.
נרשום תאור קצר על העסק שלנו.
נכניס קישור לאתר שלנו אם יש כזה.
אם אנחנו באמת עסק פיזי אז נדאג לסמן YES.
בסוף נלחץ על שמירה. Save Info
עכשיו נדלג על המסכים הבאים. הסיבה היא שאנחנו כרגע לא רוצים להראות לחברים שלנו את העמוד. הוא ריק. לכן לא נלחץ עדיין LIKE לעמוד, לא נשתף אף פוסט עכשיו. אנחנו רוצים שקודם העמוד יהיה מוכן ורק אז להזמין אליו את החברים. במיוחד את החברים הקרובים שמיד יראו אם עשינו לייק או שיתפנו משהו בעמוד החדש וירצו לראות.

קדימה לתמונות…
אלו הם גדלי התמונות הנדרשים לכל המקומות בדף. אם יש לכם יכולות פוטושופ בסיסיות אפשר להכין את התמונות לבד. אם לא מומלץ לבקש מגרפיקאי להכין עבורכם, אפילו אם זה רק התאמת גודל של תמונה למימדי הפייסבוק. כי אחרת זה לא נראה כל כך טוב,
ואל תשכחו שעם ניהול תוכן נכון, פוטנציאל הדף להגיע לתוצאות חיפוש ראשונות בגוגל גבוהה מאוד..
מה צריך להיות בתמונת הפרופיל?
תמונת הפרופיל היא ריבוע שמלווה כל פוסט וכל תגובה שלנו בעמוד העסקי. התמונה הזו מופיעה בד”כ בקטן. עלינו לבחור תמונה שתהיה מזוהה איתנו ותשקף את המסר שלנו. לדוגמא בדף המדובר על בניית אתרים , אבחר את לוגו החברה או תמונה שמייחדת אותנו
ואעלה את התמונה לפייסבוק.

אם תמונת הקאבר תהיה גדולה נוכל לבחור איך למקם אותה.

* שימו לב! כאשר אתם מתכננים את תמונת הקאבר דעו שתמונת הפרופיל ממקומת בצד שמאל כאשר הפייסבוק באנגלית ובצד ימין כאשר הוא בעברית.
עדיף שיהיה עליה את מספר הטלפון יחסית למעלה באמצע, אם קהל היעד שלכם הוא מבוגר יותר, עדיף שמספר הטלפון יהיה גדול יותר,
נסו לפתוח את הדף העסקי במספר פלטפורמות אם זה בנייד בנייח ובטבלט, וראו האם בכל המכשירים רואים כמו שצריך,
נסו לנהל אותו בעצמכם תקופה, תראו לכמה אנשים מגיע כל פוסט, מה התפוצה השבועית של הדף שלכם .
ואז בחרו משרד פרסום שינהל לכם את התוכן על בסיס קבוע ויעזור לכם להגדיל את התפוצה ככל האפשר לקהלי יעד רלוונטים כמובן.

נשמח תמיד לעמוד לשירותכם !
אנו בעלות ניסיון של מעל 3 שנים בתחום הקידום בפייסבוק , קידום במנועי חיפוש (כמו google) וקידום בתוך הפייסבוק,
אני נחקור ונגלה מי קהל היעד שלכם, מי הלקוחות הפוטנציאלים, היכן למצוא אותם .

שיהיה המשך יום מקסים, ובהצלחה,

נשמח לשמוע ממכם!
סיון וליטל
052-7987711

 

2016-11-17T14:22:36+03:00