פרסום בפייסבוק, הזול, שאינו עולה ביוקר.
אז בואו לפני שנתחיל ניתן לכל הקוראים בסיס קצר על עולם הרשתות החברתיות וכמובן על הפייסבוק סידרתי כאן מספר מושגים שיעשו לכולנו סדר בבלאגן:

* ניוזלטר – ניוזלטר הוא מעין רשימת תפוצה של לקוחות לשעבר או לקוחות עתידיים,
שנתנו את הסכמתם לקבלת מיילים פירסומיים.
* דף נחיתה – דף שהלקוח הפוטנצאלי משאיר בו את הפרטים בדר״כ על מנת
בעתיד לעשות רשימת ניוזלטר.
תפוצה – כמות האנשים שנכנסו לעמוד פייסבוק מסויים או אתר מסויים / כמות
האנשים שצפו בסטטוס מסויים
* ניהול תוכן – מתייחס גם לפייסבוק וגם לאתרים
בפייסבוק – מתייחס לתמלול סטטוסים, עיצוב תמונות מושכות ומתאימות, והגעה
לתפוצה גבוהה
באתר – חידוש התוכן, כתיבת מאמרים, כל פעולות התחזוק הכלליות.(בדר״כ ניתן
במסגרת קידום)
פילוח שוק – הפעולה שעושים לפני תחילת עבודה בעמוד עסקי. והפעולה היא
בדיקה של איזה מהאנשים מתאימים להיות לקוחות.
דוגמא: אם יש לי לקוח שמאלף כלבים,מזכרון, האנשים שמעניינים אותו הם
– בגיל 18-99,
מתעניינים בחיות,טיפול בחיות,כלבים,
דמוגרפית נמצאים ב – פרדס חנה, זיכרון,בינימינה, גבעת עדה.
לעומת לקוח שמוכר מכוניות של מרצדס שקהל היעד שלו הוא
רמת הכנסה מעל הממוצע,
גיל 18-35
מתעניינים – מסעדות טובות, כלי רכב מפוארים.
בעלי עסקים, או מנהלים בכירים. וכו׳….
*קהל יעד – קהל היעד הוא התוצאה של פילוח השוק, כלומר. לאחר שפילחנו את
השוק אנו יודעים מי קהל היעד שלנו ואליו נפנה.

ולעיניננו, אחרי שאנחנו מכירים את המושגים הבסיסיים אעשה לכם תרגיל מסויים, שיבהיר את המסר ואת ההבנה הבסיסית
נדמיין שלי קוראים סיון פניץ, ומחר אני אקום בבוקר ובאותו הבוקר אעשה שלושה דברים,
1 – אפתח פרופיל פייסבוק בעל השם סיון פניץ
2 – אפתח דף עסקי בפייסבוק בשם סיון פניץ
3 – אפתח אתר בשם סיון פניץ

כרגע, כשיש לי את שלושתם, אם אני אפתח מנוע חיפוש מסויים באינטרנט גוגל/בינג/יאהו, לא חשוב איזה מביניהם, כשאכתוב את המילה סיון פניץ, מה לדעתכם יופיע ראשון? אפשרות 1,2 או 3 ?

סביר התשובות ייתחלקו שווה בשווה, אז בואו אגלה לכם את התשובה , ואסביר אותה.
בין פרופיל הפייסבוק,והדף העסקי הנושאים את השם ״סיון פניץ״ , אין תחרות, שניהם יופיעו במקומות סביר להניח ראשונים.
והאתר הנושא את השם סיון פניץ, סביר להניח שביום הפתיחה יהיה איי שם בתחתית תוצאות החיפוש, אם בכלל , ומדוע?

אגלה לכם סוד, עולם הקידום על רגל אחת, עיקר קידום, הן של אתר והן של דף עסקי או בלוג מתבצע ע״י המון לוגריתמים של מנועי חיפוש, שמשתנים מפעם לפעם, אבל יש לוגריתם אחד ויחיד, שמהווה יותר מ-50%, והוא כמה אנשים היו באותו עמוד, ולכמה זמן, כלומר אם היו מיליוני אנשים, אבל רובם יצאו אחרי חלקיק שניה או אחרי כמה שניות, אז יכול להיות שהשרת של האתר איטי מידיי, יכול להיות שהתוכן לא מעניין, ויכול להיות שאין תוכן , שזה ספאם, אבל שום מנוע חיפוש לא מבזבז זמן יקר כדי לבדוק את הסיבה, הרי במילה רק בונה האתר יכול לתקן אותה, לכן חשוב לנו כשאנחנו מקדמים אתר או עמוד עסקי או בלוג, זה תמיד תמיד לדאוג שכמה שיותר אנשים ייכנסו ויישארו לכמה שיותר זמן, אם זה מבחינת חויית משתמש, אם זה יהיה תמונות מושכות, המטרה שלנו היא שהקורא ייתעניין ויכנס כמה שיותר פעמים לאתר שלנו, אפילו על בסיס קבוע, ויישאר שם כמה שיותר זמן בין אם חידשנו תכנים ובין אם לא.

ובחזרה לשאלה ששאלתי מיקודם , מדוע עמוד עסקי ופרופיל אישי כבר ברגע פתיחתם יהיו כמה וכמה מדרגות מעל אתר שזה עתה נפתח?
והתשובה היא מיכיוון שבפייסבוק התנועה כבר קיימת, אנשים נמצאים כבר על הדומיין הזה , וכל מה שצריך לעשות בזמן הקידום הוא לנטב אותם בצורה נכונה, וכבר ביום הפתיחה, בגלל שהדומיין שעליו נמצא העמוד העסקי שלנו או הפרופיל האישי הוא דומיים מקודם, שניכנסים אליו אלפי משתמשים כל רגע נתון ומאוד אלפי בכל יום, כל מנוע חיפוש ובעיקר גוגל , נותן לעמוד כזה העדפה על פני כל אתר כזה או אחר שאיש אינו מכיר.

ואחרי שהבנו את כל החלק הראשון, אני אשאל עוד שאלה:
מה ייקרא אחרי ארבעה חודש, מי יופיע קודם
הפרופיל האישי או הדף העסקי?

אני לא מצפה שללא ידע מקדים בקידום תדעו את התשובה, לכן סביר להניח שהברירה היחידה שיש לכם היא או לבדוק את זה או להאמין לי,
הייתי שמחה אם הייתם בודקים, אז בואו ואגלה לכם, פייסבוק נושא בתוכו המון מידע, והמון אנשים פרטיים, שאינם רוצים שהמידע אודותיהם יודלף.
ולכן הפופיל האישי שלנו בפייסבוק הוא אישי ופייסבוק דאגו כבר בשלבי הבניה, לדאוג לשנות את הקוד של הפרופיל האישי כך שיהיה לו קשה יותר להתקדם במנועי החיפוש, גם כדי למנוע פרסום וגם כדי להגן על המשתמשים,
אבל המון בעלי עסקים גילו את הפוטנציאל העצום שיש בפייסבוק, ואת העדיפות שיש לגוגל לפייסבוק על פני אתרים חדשים, והמשיכו לפרסם את העסקים שלהם דרך הפרופילים האישיים, עבר זמן, עברה תקופה.
ופייסבוק המציאו את העמוד העסקי, שם אנחנו יכולים לעקוב ולנתח את התנועה שקיימת בדף, כדי שנוגל לקדם אותו בצורה הטובה ביותר, ולהשתמש בפייסבוק ממש ככלי לקידום העסק, הדף העסקי בפייסבוק בנוי בבסיסו בצורה שבה הוא יכול להתקדם ולהיסרק במהירות, ובצורה כזו שגם אם מגיע לאותו עמוד אדם שאינו רשום למערכת של הפייסבוק, הוא עדיין יכול לקבל את כלל המידע אודות אותו עמוד עסקי.

עם השנים העמודים העסקיים הלכו והשתכללו והיום הם מאוד נוחים , בעלי המון פיצ׳רים כמו היכולת לשתול אפליקציות, ודפי html.
אני תמיד ממליצה לבעלי עסקים שכל נושא פירסום העסק דרך האינטרנט עוד חדש להם, להתחיל דווקא מהפייסבוק, בשביל שיוכלו בפשתות ונוחות לעקוב אחר התנועה, ההתקדמות ולקבל תוצאות מידיות

לפרטים נוספים ניתן ללחוץ כאן או לחייג – 052-7987711

אז מדוע דווקא פרסום דרך הפייסבוק?
קידום ממומן בפייסבוק סיבות להתחיל דווקא שם:
1. עלות זולה משמעותית ביחס לכל אמצעי פרסום אחר.

2. החשיפה של מודעות פייסבוק היא עצומה – קידום ממומן מגיע לאלפי גולשים בכל יום.

3. הפרסום בפייסבוק מפולח וממוקד בדיוק לקהל היעד המבוקש.

*פרסום לפי מאפיינים דמוגרפיים – ישוב מגורים, מין, גיל, מצב משפחתי ועוד.
* פילוח בעלי מקצוע או תפקיד מסוים – מנכ”לים, בעלי עסקים, מנהלי שיווק, עורכי דין, רואי חשבון וכדומה.
* פילוח קהל לפי תחומי עניין – קוסמטיקה, בעלי חיים, ספורט, רכבי שטח ועוד.י.
* קמפיין רימרקטינג – פרסום רק לגולשים שכבר ביקרו באתר או בדף נחיתה ספציפי.
* פרסום לחוגגים יום הולדת – מודעת פייסבוק שתוצג רק לגולשים החוגגים יום הולדת במהלך השבוע הקרוב.
* פרסום לפי דפוסי התנהגות מסוימים – גולשים הנוהגים לקנות באינטרנט, חובבי טכנולוגיה וגאדג’טים ועוד.
*פרסום אירוע מסויים

פרסום מודעות בפייסבוק מתבצע על גבי הניוזפיד במחשבים נייחים ובמכשירים ניידים, ללא מודעות צד (למעט בקמפיין רימרקטינג), וכולל מעקב יומיומי אחר ביצועי כל קמפיין בנפרד מה שעוזר להגיע הכי קרוב לפרסום מושלם
4. ניתן לעקוב אחר ביצועי הקמפיין בכל רגע נתון ולבצע שינויים בהתאם, כדי לשפר את ביצועי המודעה.

5. פרסום בפייסבוק מתאים לעסקים שאנשים לא מחפשים בגוגל, אך זקוקים לנוכחות באינטרנט

6. קידום הדף העסקי בגוגל

ולמה לבחור דווקא בנו לפרסום העסק שלכם?

יש לנו ניסיון של כ- 3 שנים בתחום האינטרנט, קידמנו כבר עשרות דפי פייסבוק עסקיים למוקומות ראשונים במנועי חיפוש,אנו מאוד אוהבות את העבודה שאנחנו עושות מה שגם משפיע כמובן על התוצר הסופי, עם זאת אנו זמינות ללקוחות שלנו במשך היום, סובלניות ומשדרות שקיפות מלאה.

ונשמח תמיד לעמוד לשירותכם.

סיון וליטל

052-7987711

2015-03-18T14:30:19+03:00