ידוע לכולנו שלבעלי עסקים קטנים, לרב אין תקציב למשרד פרסום גדול, ולהוצאות מפה ועד אינסוף.

לכן כשלקוח שזה עתה פתח עסק חדש לגמריי או לקוח שיש לו עסק קטן כבר כמה שנים פונה אליי, בבקשות אדירות כמו ״אני רוצה לבנות אתר מרשים ביותר, ופרסום מפציץ, ו…..להיות ראשון פה וראשון שם…״. אני בדר״כ אומרת לו, בוא נעצור רגע.

המטרה שלך, כרגע היא הגדלת קהל הלקוחות, ולא בזבוז כל הכסף שיש או אין לך.

אז איך עושים את זה? גם מפרסמים, וגם לא מאבדים את התחתונים?

סידרתי עבורכם 10 טיפים שיעשו לכולנו סדר.

1- חלקו את התקציב –

לעולם אל תפרסמו רק באפיק פרסום אחד,

עשו פרסום קטן בעיתון זה או אחר, פרסום אחר בגוגל, תקציב קטן בפייסבוק, עוד תקציב מסויים לפלאיירים לדוגמא או טלמיטינג

2- ערכו רשימה!

 אחרי שחילקתם את התקציב שלכם

ערכו רשימה של כל לקוח שמתקשר.

וזו לא בושה לשאול מהיכן הגיע אליכם, כך תהיה לכם בקרה מלאה ותדעו מה משתלם יותר.

3- התחילו בקטן

אני לא ממש יודעת איך זה במדיות שהם לא האינטרנט.

 אבל בתחום ההתמחות שלי (פרסום באינטרנט)

אני יכולה להודות בעייניים עצומות שפרסום בפייסבוק הוא צריך להיות הפרסום הראשוני,

הרבה לפני שחושבים בכלל על בניית אתר או פרסום בגוגל. מכיוון שהוא זול הרבה יותר ונותן תוצאות מידיות.

4 – נטוורקינג

 זו אחלה דרך להכיר אנשים וליצור קשרים עסקיים חדשים,

כמובן שכשמגיעים לפגישה מהסוג הזה ,

צריך להיות נחמדים, לחייך , ולא ישר לנסות למכור 🙂

בנטוורקינג אנחנו קודם חברים של הקבוצה ורק לאחר מיכן מוכרים לה

(מתאים בעיקר לבעלי עסקים שממש בהתחלה, ויש להם המון זמן פנוי).

5-תהיו יצירתיים, ואל תתביישו!

הפרסום הטוב ביותר הוא הפרסום היצירתי

, בו אנו חושבים ״מיחוץ לקופסא״, אם פתחת לדוגמא גלידרייה חדשה, אל תתבייש לצאת לרחוב לחלק טעימות!

6- סדנאות והרצאות

בטבע שלנו אנו אוהבים לדעת תמיד יותר ויותר

להיות הכי טובים, זה הסם שדוחף אותנו קדימה,

אמנם דורש קצת אומץ וקצת הרבה אמביציה- אבל מניסיון זה מישתלם,

תוכלו לערוך סדנא קצרה או הרצאה במחיר סימלי או בחינם, אנשים יתחילה להכיר אתכם, ייתחברו אלייכם, ואתם תרוויחו אותם כלקוחות.

7 –  ריגול תעשייתי

להיות מרגל זה לא תמיד רק בסרטים אמריקאים,

תהיו מרגלים! לכו לחברות אחרות, ראו מה הם מציעים, איך ומה משכנע בהם יותר ופחות, במה הם מתמקדים?

8 – מה מיוחד בכם?

שבו בשקט ערכו רשימה קצרה (אחרי שעברתם על סעיף 7 )

ובדקו מה הופך אתכם להיות הכי טובים , מה מבליט אתכם על פני אחרים ,מה אתם צריכים הלקוחות שלכם מחפשים.

9 –  נסו להבליט את עצמכם על פני אחרים.

לדוגמא אם את מאמנת כושר וגם מבינה בתזונה , תפרסמי את זה , תפגינו ידע ומיקצועיות תמיד, ותמשיכו תמיד ללמוד!!

10 – אחרון, והכי חשוב!!

גם בעסקים וגם ככלל לחיים, תמיד תחייכו ותמיד תהיו נחמדים 🙂

כי מי מאיתנו אחרי הכל לא אוהב לקבל שירות עם חיוך ?!

שיהיה לכולכם המון בהצלחה בכל תחום שבו תרצו לעסוק

נשמח תמיד לעמוד לשירותכם.

סיון וליטל- פרסום עסקים בפייסבוק

לפרטים – 052-7987711

2015-10-30T18:04:40+03:00